لاستیک کوپلینگ

خرید لاستیک کوپلینگ (راهنمای انتخاب و خرید)

انتخاب درست و خرید مناسب لاستیک کوپلینگ می‌تواند تأثیر مهمی بر کارایی و عملکرد سیستم‌های مکانیکی و کوپلینگ ها داشته باشد. از این رو، به بررسی نکات مهمی که باید در هنگام خرید لاستیک کوپلینگ در نظر گرفته شوند، می‌پردازیم.


نوع لاستیک کوپلینگ: قبل از خرید لاستیک کوپلینگ، نیاز است که نوع کوپلینگ و همچنین لاستیک کوپلینگ مورد نیاز خود را تعیین کنید. در ادامه این صحفه میتوانید با انواع لاستیک کوپلینگ آشنا شوید.

تحمل به بار و سرعت: مهمترین فاکتور در خرید لاستیک کوپلینگ توانایی آن در تحمل به بار و سرعت کاربری مدنظر است. باید مطمئن شوید که لاستیک کوپلینگ انتخابی توانایی تحمل بار و سرعت مورد نظر شما را دارد.

شرایط محیط کار: شرایط محیط کار لاستیک کوپلینگ نیز  نکته مهمی در انتخاب و خرید لاستیک کوپلینگ است. اگر لاستیک کوپلینگ در محیط‌های خاصی مانند محیط‌های شیمیایی یا با دماهای بالا کار خواهد کرد، باید از لاستیک کوپلینگ‌های مقاوم به شرایط مخصوص استفاده کنید.

خاطر نشان است که با رعایت نکات مطرح شده و مشورت با کارشناسان فروش، می‌توانید انتخابی هوشمندانه برای رفع نیازها، و همچنین به بهبود کارایی و کاهش خطرات ناشی از عدم تطابق لاستیک کوپلینگ با سیستم‌های مکانیکی‌تان کمک کنید. همچنین جهت اطلاع از قیمت کوپلینگ و لاستیک کوپلینگ با کارشماسان ما در ارتباط باشید.


انواع لاستیک کوپلینگ

همانطور که گفته شد تمامی کوپلینگ های انعطاف پذیر الاستومری دارای یک عنصر پلاستیکی در ساختار خود هستند. تمامی الاستومر ها دارای یک طول عمر مشخصی هستند و پس مدتی دچار سایش می شوند و نیاز به تعویض دارند. شرکت کالا صنعتی انواع لاستیک کوپلینگ های متفاوت را به مشتریان خود ارائه می دهد که عبارت اند از:


لاستیک کوپلینگ N-EUPEX در دو سری KB و DS

لاستیک کوپلینگ میل پینی یا هالوپین (RUPEX)

لاستیک کوپلینگ روتکس (ROTEX )

لاستیک کوپلینگ ستاره ای (HRC) 

لاستیک کوپلینگ N-EUPEX

لاستیک کوپلینگ


کوپلینگ های N-EUPEX پرکاربردترین نوع کوپلینگ ها هستند. این کوپلینگ ها در دو سری ساده (کوپلینگ KB) و سری DS تولید می شوند. این کوپلینگ ها بر اساس استاندارد شرکت FLENDER با متریال متفاوتی تولید می شوند که در جدول زیر مشاهده می کنید.


جنس سختی محدوده دمایی

N-EUPEX Series

NBR Standard Type ShoreA 80 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

NBR Electrically Insulating ShoreA 80 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

NBR Soft ShoreA 65 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

NBR Hard ShoreA 90 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

NBR Normal low-backlash ShoreA 80 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

NBR Soft low-backlash ShoreA 65 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

NBR Normal low-backlash ShoreA 80 50- تا 80+ درجه سانتی گراد

HNBR high temperature ShoreA 80 10- تا 100+ درجه سانتی گراد

Type N-EUPEX DK

NBR Hard ShoreA 90 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

N-EUPEX DS Series

NBR Hard ShoreA 90 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

لاستیک کوپلینگ میل پینی یا هالوپین (RUPEX)

لاستیک کوپلینگ میل پینی که اغلب با نام رابر کوپلینگ نیز شناخته می شود با متریال و درجه سختی های متفاوتی تولید می شوند. در جدول زیر انواع متریال و مشخصات آن ها را مشاهده میکنید.


لاستیک کوپلینگ میل پینی


جنس سختی محدوده دمایی

NBR نوع استاندارد 80 Shore A 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

NBR عایق الکتریکی ShoreA 80 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

NBR نرم ShoreA 60 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

NBR سخت ShoreA 90 30- تا 80+ درجه سانتی گراد

NR برای دمای پایین ShoreA 80 50- تا 50+ درجه سانتی گراد

HNBR برای دمای بالا ShoreA 80 10- تا 100+ درجه سانتی گراد

لاستیک کوپلینگ روتکس (ROTEX ) 

الاستومر، رابر یا لاستیک کوپلینگ روتکس با توجه به درخواست و نیاز مصرف کننده با متریال های متفاوتی تولید می شوند. لاستیک کوپلینگ روتکس نیاز به بررسی و تعویض دوره ای دارد و در غیر این صورت ممکن است بدون آنکه متوجه شوید، لاستیک دچار فرسودگی شده و دنده های کوپلینگ با یکدیگر جفت شوند و در نتیجه کوپلینگ دچار خرابی شود. مواد سازنده لاستیک کوپلینگ روتکس در جدول زیر آورده شده است.

لاستیک کوپلینگ روتکس

 

جنس سختی محدوده دمایی

(پلی اورتان بهبود یافته) T-PUR 92 Shore A 50- تا 120+ درجه سانتی گراد

(پلی اورتان) PUR ShoreA 92 50- تا 90+ درجه سانتی گراد

(پلی اورتان بهبود یافته) T-PUR ShoreA 98 50- تا 120+ درجه سانتی گراد

(پلی اورتان) PUR ShoreA 98 30- تا 90+ درجه سانتی گراد

(پلی اورتان بهبود یافته) T-PUR ShoreA 64 50- تا 120+ درجه سانتی گراد

(پلی اورتان) PUR ShoreA 64 30- تا 110+ درجه سانتی گراد

لاستیک کوپلینگ ستاره ای (HRC)

لاستیک کوپلینگ ستاره ای بر اساس نیاز مصرف کننده، می توانند با مواد متفاوتی تولید شوند. معمولاً لاستیک کوپلینگ HRC از جنس پلی پروپیلن می باشد. لاستیک کوپلینگ ستاره ای معمولاً برای دمای بین -50 تا +50 درجه سانتی گراد مناسب است. لاستیک کوپلینگ ستاره ای HRC برای سایزهای زیر تولید می شود و در کالا صنعتی موجود است.


سایز لاستیک کوپلینگ ستاره ای (HRC)

65

85

105

125

145

175

215

275

لاستیک کوپلینگ روتکس


شرکت کالا صنعتی به عنوان بزرگ‌ترین تأمین کننده اینترنتی کالاهای صنعتی در کشور، لاستیک انواع کوپلینگ های صنعتی را برای مشتریان خود تأمین می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش کالا صنعتی در ارتباط باشید.


قیمت لاستیک کوپلینگ

یکی از نکات مهم هنگام خرید لاستیک کوپلینگ، قیمت آن است. قیمت لاستیک تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد که انتخاب آن بستگی به نیاز های کاربری دارد. در ادامه به بررسی مهم ترین عوامل موثر بر قیمت لاستیک کوپلینگ خواهیم پرداخت:


نوع کوپلینگ: اولین مورد در قیمت لاستیک کوپلینگ این است که لاستیک چه کوپلینگی مدنظر است. قیمت لاستیک کوپلینگ ها با یکدیگر تفاوت دارند.

جنس متریال در ساخت لاستیک کوپلینگ: یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت لاستیک کوپلینگ، نوع متریال استفاده شده در ساخت آن است. لاستیک کوپلینگ‌ها معمولاً از موادی مانند پلی‌یورتان، نئوپرن، نایلون، و پلی‌استر ساخته می‌شوند. هر کدام از این مواد خواص مکانیکی و مقاومتی مختلفی دارند و در نتیجه، هزینه تولید و قیمت نهایی لاستیک کوپلینگ تحت تأثیر انتخاب متریال و مصالح قرار می‌گیرد.

اندازه و ابعاد لاستیک کوپلینگ: ابعاد لاستیک کوپلینگ نیز تأثیر مهمی بر قیمت آن دارد. لاستیک کوپلینگ‌های بزرگ‌تر و قطر بزرگتر معمولاً هزینه بیشتری دارند. همچنین، تعداد و اندازه شکل‌های داخلی و خارجی لاستیک نیز بر قیمت لاستیک کوپلینگ تأثیرگذار است.

مقاومت به شرایط محیطی: لاستیک کوپلینگ‌ها باید در شرایط محیطی مختلف عملکرد مناسبی داشته باشند. مقاومت به عوامل محیطی مانند حرارت، رطوبت، آلودگی های شیمیایی و UV می‌تواند هزینه تولید را افزایش دهد. برای محیط‌های ویژه نیاز به لاستیک کوپلینگ‌های خاص با مواد و پوشش‌های خاص داریم که به مراتب قیمت آن‌ها بیشتر است.

لینک کالاصنعتی

[ بازدید : 1 ]

[ سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 ] 6:42 ] [ رضا سعادتی ]

[ ]

گیربکس KS

گیربکس KS وسیله ای الکترونیکی است که از یک موتور و همچنین گیربکس ساخته شده است. در تعریف گیربکس، می توان گفت ماشینی که به صورت جعبه دنده است و در وسایل صنعتی بعد از موتور قرار می گیرد. و در مقابل کاهش دور موتور، می تواند گشتاور را افزایش و یا در مقابل کم شدن دور گشتاور، دور موتور را افزایش دهد. گیربکس صنعتی می تواند انتقال قدرت و توان مکانیکی را از منبع تشکیل دهنده قدرت به یک اجرا کننده تبدیل کند. می توان گفت گیربکس واسطه ای بین منبع تامین کننده توان و اجرا کننده یا در واقع مصرف کننده قدرت و یا توان است و در این بین نقش انعطاف پذیری دارد. امروزه نقش موتور های الکتریکی در زندگی انسانها بسیار پررنگ و کاربردی است.


گیربکس ks


استفاده از این موتور ها در تمام وسایل الکترونیکی و الکتریکی ما قابل مشاهده است. گیربکس KS در انواع گوناگون طراحی شده است و استفاده از آنها در صنعت کاربرد زیادی دارد. از نمونه های انواع گیربکس KS گیربکس کتابی KS و گیربکس حلزونی KS و گیربکس چینی KS و همچنین گیربکس 90 درجه چینی KS می توان نام برد.


عواملی موثر در انتخاب یک گیربکس KS

بهره برداری به صورت بهینه در انتخاب یک گیربکس KS  مناسب بسیار دارای اهمیت است. بر همین اساس اطلاعات جامع در مورد کارکرد و همچنین کاربرد یک گیربکس تاثیر بسزایی در عملکرد دارد.

توان ورودی، که توان و قدرت الکتروموتور را در حالت خروجی برابر با کیلو وات یا اسب بخار است.

دور ورودی، میزان سرعت چرخشی محور، الکتروموتور در حالت خروجی برابر با دور در دقیقه است.

دور خروجی، سرعت چرخشی محور، در حالت خروجی گیربکس برابر دور در دقیقه است.

گشتاور خروجی، میزان گشتاور که محور در حالت خروجی می تواند در حالت دائمی تحمل بیشتری داشته باشد، برابر واحد نیوتن و متر برآورد می شود.  در ادامه به تقسیم بندی گیربکس ها می پردازیم.

قطعات گیربکس ks

ادامه متن در پایین صفحه ...

وضعیت جدیدترین پربازدیدترین پرفروشترین ارزانترین گرانترین الفبا محبوب ترین

گیربکس KS چینی سایز 40  

گیربکس KS چینی سایز 40

تماس بگیرید

مشاهده محصول

گیربکس چینی KS مکعبی 50

گیربکس چینی KS مکعبی 50

تماس بگیرید

مشاهده محصول

گیربکس KS چینی سایز 63

گیربکس KS چینی سایز 63

تماس بگیرید

مشاهده محصول

گیربکس KS تیپ 75 مکعبی چینی

گیربکس KS تیپ 75 مکعبی چینی

تماس بگیرید

مشاهده محصول

گیربکس حلزونی چینی مکعبی KS سایز 90 

گیربکس حلزونی چینی مکعبی KS سایز 90

تماس بگیرید

مشاهده محصول

گیربکس حلزونی KS سایز 110

گیربکس حلزونی KS سایز 110

تماس بگیرید

مشاهده محصول

گیربکس KS سایز 130 پوسته چدن

گیربکس KS سایز 130 پوسته چدن

تماس بگیرید

مشاهده محصول

تقسیم بندی گیربکس ها

گیربکس ها در دو دسته قرار می گیرند:


گیربکس های کم کننده

کاهنده و گیربکس های افزایشی یا افزاینده

گیربکس های کاهنده در انواع مختلف وجود دارند و کاربرد های بیشتری نسبت به گیربکس های افزاینده دارند. در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. چرخ دنده های استفاده شده در گیربکس، نوع و یا مدل آن مشخص می کند. که نوع چرخ دنده نیز در کیربکس ها به چند نوع تقسیم می شوند.


گیربکس حلزونی ks


محصولات پیشنهادی:گیربکس OZDEMIR ترکیه

گیربکس با چرخ دنده ساده

ساده ترین نوع چرخ دنده، درگیری دو محور به صورت موازی و استفاده از چرخ دنده ساده و به صورت موازی در راستای شافت، در واقع حول محور شافت است که پرکاربرد ترین گیربکس ها را در ماشین های ابزاری مانند تراش و فرز به خود اختصاص داده است. با توجه به اینکه انتقال نیرو به صورت خطی و سطحی در این چرخ دنده ها صورت می گیرد. و باید گفت که این چرخ دنده ها به صورت ابعاد طراحی و تولید می شوند.


گیربکس کتابی ks


چگونگی فروش گیربکس حلزونی کی اس

فروش گیربکس حلزونی KS  یکی از پرفروش ترین و باید گفت یکی از پرکاربردترین، از انواع گیربکس ها است که مورد استفاده در صنعت قرار می گیرد و دارای طرفداران بسیاری نیز در این صنعت است. کی اس یکی از برند های معروف در گیربکس حلزونی شناخته شده و طراحی و تولید شده است. جنس بدنه این گیربکس از آلومینیوم است و بسیار وزن سبکی دارد و همچنین دارای قابلیت بهبود پذیری نیز دارد.


قیمت گیربکس حلزونی KS بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. و یکی از گیربکس هایی است که بیشترین فروش را گیربکس مدل حلزونی به خود اختصاص داده است. گیربکس KS در مدل حلزونی به صورت هالو شافت خروجی تولید و به بازار عرضه می شود. یکی از مزایای این نوع گیربکس، ساده بودن کوپل با انواع الکتروموتور است. در ادامه به اسامی برخی دیگر از انواع گیربکس های حلزونی در مدل های مختلف برای آشنایی بیشتر اشاره خواهیم داشت.


گیربکس حلزونی KS  سری  KS 25

گیربکس حلزونی KS سری  KS 30

گیربکس حلزونی KS  سری KS 40

گیربکس حلزونی KS سری  KS 50

گیربکس حلزونی KS سری  KS 63

گیربکس حلزونی KS سری  KS 75

گیربکس حلزونی KS سری  KS 90

گیربکس حلزونی KS سری  KS 110

گیربکس حلزونی KS سری  KS 130

گیربکس حلزونی KS سری  KS 150   

الکتروگیربکس ks

محصولات پیشنهادی:قیمت گیربکس پارس گرجی

مشخصات گیربکس حلزونی کی اس

این نوع گیربکس، از دو نوع چرخ دنده ماردون و همچنین دنده با جنس برنج است که با قاعده وجود شیب وسط ماردون و زاویه ایجاد شده در دنده برنجی کار می کند. جنس ماردون در گیربکس نیز از فولاد است و دنده که از جنس برنج است ایجاد سایش در زمان کارکرد می کند و به دلیل ایجاد سایش در زمان بار ایجاد شده چرخ دنده از جنس آلیاژ فسفر و برنز در این گیربکس بکار می رود و یا ساخته می شود.


گیربکس KS مدل گیربکس کتابی KS

این نوع گیربکس از برند های معروف و با کیفیت بالا است که در بازار عرضه شده است. از نظر قیمت نیز نسبت به برند های دیگر موجود در بازار مانند برند های ترکی و ایتالیایی بسیار به صرفه تر و مناسبتر است. جنس بدنه این گیر بکس از آلومینیوم است و دلیل بر وزن پایین این مدل گیربکس شده است. و همچنین آلومینیوم مقاومت گیربکس کی اس کتابی را در برابر لرزش بیشتر می کند.


گیربکس حلزونی کا اس


و از دیگر مزیت این گیربکس حمل و نقل راحت آن به علت سبک بودن است. باید گفت گیربکس کی اس مدل کتابی از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. کاتالوگ گیربکس کتابی KS را می توان در سایت های اینترنتی معتبر مشاهده کرد. و از انواع این گیربکس اطلاعات لازم را کسب نمود.


گیربکس چینی KS

گیربکس های چینی KS دارای کیفیت های متفاوتی در بازار است. از نظر ظاهری نمی توان این تفاوت ها را تشخیص داد. استفاده از بلبرینگ و همچنین رولبرینگ در این گیربکس ها در کاهش صدا تاثیر بسزایی دارند. چرا که به هنگام استفاده و کار کرد صدای تولید شده در هنگام کار به کیفیت گیربکس ها بستگی خواهد داشت. یکی از تاثیراتی که استفاده از اورینگ با کیفیت در گیربکس دارد، بالا نرفتن فشار و همچنین داغ نکردن بر اثر کار کرد گیربکس است. و همانطور که قبلا اشاره شده بدنه آلومینیوم این گیربکس ها باعث مقاومت این دستگاه در مقابل فشار در برابر کارکرد است و همچنین سبک بودن دستگاه نیز از مزیت های جنس بدنه آلومینیوم است.

لینک کالاصنعتی

[ بازدید : 1 ]

[ دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 ] 22:34 ] [ رضا سعادتی ]

[ ]

فن زیلابگ

نمایندگی هواکش فن زیلابگ

کالا صنعتی به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین مفتخر است به عنوان نماینده رسمی برند فن زیلابگ فعالیت کند. نمایندگی زیلابگ علاوه بر فروش انواع مختلف هواکش و فن، تمام خدمات مرتبط با این دستگاه ها را مانند مشاوره فنی رایگان در هنگام خرید، گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه میدهد. کالا صنعتی به عنوان نمایندگی هواکش زیلابگ موظف است کیفیت، اصالت کالا را تضمین کند. همچنین با ارائه قیمت بروز انواع فن زیلابگ به مشتری در هنگام انتخاب و خرید محصول کمک کند. همچنین نماینده برند زیلابگ در تهران و ایران با ایفای نقش ارتباطی میان تولید کنندگان و مشتریان و حذف واسطه ها به مشتریان خدمات میدهد. 


انواع فن زیلابگ

برند زیلابگهواکش های خود را در 4 نوع تولید و به مشتریان خود ارائه می دهد. انواع هواکش زیلابگ عبارت اند از:


فن آکسیال زیلاگ

فن سانتریفیوژ زیلابگ

هواکش مرغداری و گلخانه ای زیلابگ

هواکش سقفی زیلابگ

هواکش آکسیال زیلابگ

شرکت زیلابگ هواکش های آکسیال خود را با توجه به جنس پروانه، به دسته پروانه فولادی ST37، پروانه آلومینومی و پروانه پلاستیک تقسیم کرده است. هواکش آکسیال زیلابگ با توجه به قدرت، اندازه، سایز و میزان هوادهی دارای انواع متفاوتی هستند که به صورت صنعتی و تاسیساتی(هواکش های سردخانه های) تولید می شوند. هواکش آکسیال زیلابگ در دو نوع دمنده و مکنده تولید می شود.


هواکش آکسیال زیلابگ پروانه آلومینیومی

همانطور که از نام این سری از هواکش های زیلابگ مشخص است، پروانه آن ها آلومینیومی می باشد. این هواکش ها جریان هوای مارپیچی را به جریان هوای مستقیم تبدیل کرده و پرتاب و بازده جریان هوا را افزایش می دهند. مشخصات این فن زیلابگ را در تصویر زیر مشاهده می کنید.


هواکش آکسیال پروانه آلومینیوم


فن آکسیال زیلابگ پروانه پلاستیکی

این سری از هواکش های زیلابگ دارای پروانه از جنس پلاستیک هستند. هواکش پروانه پلاستیک زیلابگ در ابعاد 300 تا 500 میلیمتر تولید می شوند. سایر مشخصات این سری از هواکش های زیلابگ در تصویر زیر آورده شده است.


هواکش آکسیال زیلابگ پروانه پلاستسکی


هواکش آکسیال زیلابگ پروانه فولادی ST37

هواکش پروانه فولادی ST37 زیلابگ، پرکاربردترین نوع هواکش های زیلابگ می باشد. این فن زیلابگ به صورت دمنده و مکنده تولید می شود که سری مکنده آن بدون قاب است.


فن زیلابگ پروانه فولادی st37


هواکش سانتریفیوژ زیلابگ

هواکش سانتریفیوژ زیلابگ دارای پروانه های از جنس پلاستیک فشرده می باشد. این فن زیلابگ می تواند تغییرات دمایی 35- تا 80+ درجه را تحمل کند. برای کاهش صدا شکل تیغه های آن به صورت سه بعدی است. طراحی خاص این نوع فن زیلابگ امکان استفاده در فضاهای کوچک را میسر کرده است. راندمان آن بالای هفتاد درصد است. فن سانتریفیوژ در دو نوع فوروارد و بکوارد است. هواکش سانتریفیوژ زیلابگ به دسته متفاوتی تقسیم می شوند که عبارت اند از:


هواکش زیلابگ سانتریفیوژ بکوادر

هواکش سانتریفیوژ فوروارد یک طرف مکش

هواکش سانتریفیوژ فوروارد دو طرف مکش

هواکش سانتریفیوژ بین کانالی (داکت فن)

هواکش سانتریفیوژ استوانه ای

هواکش سانتریفیوژ زیلابگ بکوارد

همانطور که از نام این سری فن زیلابگ مشخص است، هواکش بکوارد دارای پروانه های رو به عقب هستند. پروانه بکوارد این اجازه را میدهد حجم هوای بیشتری را نسبت به هواکش فوروارد جا به جا کند. سایر مشخصات هواکش بکوارد زیلابگ را در تصویر زیر مشاهده می کنید.


هواکش سانتریفیوژ زیلابگ پروانه بکوارد


هواکش سانترفیوژ زیلابگ فورواد یک طرف مکش

در این سری فن زیلابگ اتصال موتور به به پروانه به صورت مستقیم است. همانطور که از نام آن ها پیدا است، پروانه هواکش به صورت رو به جلو است و می تواند جریان هوای با فشار بیشتری را ایجاد کند. مشخصات هواکش فوروراد یک طرف مکش زیلابگ در تصویر زیر نشان داده شده است.


هواکش سانتریفیوژ زیلابگ پروانه فوروارد(یک طرف مکش)


هواکش سانترفیوژ زیلابگ فورواد دو طرف مکش

خصوصیات این فن زیلابگ مانند سری یک طرف مکش می باشد. پروانه آن ها رو به جلو و دو طرفه است. مشخصات کلی هواکش فوروارد دو طرف مکش را در شکل زیر مشاهده می کنید.


هواکش سانتریفیوژ زیلابگ پروانه فوروارد (دوطرف مکش)


داکت فن زیلابگ

این سری از فن زیلابگ را می توان در فضاهای محدود یا بین کانال را نصب کرد. پروانه داکت فن زیلابگ بکوارد است و با نام هواکش بین کانالی نیز شناخته می شوند. این هواکش ها طول عمر و راندمان بالایی دارند.


داکت فن زیلابگ


هواکش سانترفیوژ زیلابگ استوانه ای

هواکش استوانه ای زیلابگ از سری هواکش های فوروارد می باشد. این سری از هواکش زیلابگ با نام فن تانژانت یا فن جریان متقابل نیز شناخته می شوند. همانظور که گفته شد هواکش استوانه ای زیلابگ پروانه رو به جلو دارد و جریان هوای با فشار زیاد تولید می کند.


هواکش سانتریفوژ زیلابگ سری استوانه ای


محصولات پیشنهادی: قیمت فن آکسیال

هواکش مرغداری زیلابگ

هواکش مرغداری و گلخانه ای زیلابگ از نام آن ها پیدا است که برای چه محیط هایی مناسب می باشد. این هواکش ها دارای راندمان بالا، آلودگی صوتی کم، مصرف انرژی پایین، دمپر اتوماتیک و عملکردی مطمعن هستند. این سری هواکش زیلابگ قابلیت کار در شرایط آب و هوایی نامناسب را نیز دارد. در فضای مرغداری و گلخانه ها به دلیل کاهش دما نیازمند هواکش است که برای رشد گیاهان و مرغداری ها باید دمای داخل گلخانه ها مناسب باشد این نوع هواکش زیلابگ منحصرا برای گلخانه ها و مرغداری طراحی شده است.


هواکش مرغداری و گلخانه ای زیلابگ


هواکش سقفی زیلابگ

این نوع هواکش زیلابگ نوعی از هواکش سانتریفیوژ است که به عنوان هواکش مکنده صنعتی در صنعت ما مورد استفاده قرار می گیرد این نوع هواکش راندمان پایین تری در فشار بالا نسبت به هواکش سانتریفیوژ یوتیلیتی برخوردار است.


هواکش سقفی زیلابگ


قیمت فن زیلابگ

قیمت فن زیلابگ می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد از جمله این عوامل می توان به نوع هواکش، ابعاد هواکش، دمنده یا مکنده بودن، یک طرفه یا دو طرفه و ... اشاره داشت. شرکت کالا صنعتی انواع هواکش زیلابگ را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن کالا صنعتی، قیمت هواکش زیلابگ را مشاهده کنید و از همان طریق یا تماس با کارشناسان فروش کالا صنعتی، سفارش خود را ثبت کنید. در ادامه به بررسی مواردی که به بر قیمت فن زیلابگ تأثیر گذار است می پردازیم:


ظرفیت هواکشی: هرچه ظرفیت هواکشی بیشتر باشد، قیمت هواکش دمنده نیز افزایش پیدا می کند.

ابعاد فیزیکی هواکش: یکی از عوامل تأثیر گذار در قیمت هواکش دمنده، ابعاد آن است. قیمت با توجه به ابعاد متغیر است و هرچه هواکش ابعاد بزرگتری داشته باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

ویژگی های خاص: برخی از هواکش های دمنده با توجه به درخواست مشتری با ویژگی های خاصی تولید می شوند که این مورد نیز بر قیمت هواکش دمنده تأثیر گذار است.

محل خرید: یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار، محل خرید محصول می باشد که قیمت در مراکز فروش متفاوت است.

نوع موتور و مدل هواکش دمنده

ابعاد فیزیکی هواکش

ظرفیت تصفیه و دبی هواکش

سطح مصرف انرژی

کالاصنعتی

[ بازدید : 1 ]

[ يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 ] 6:26 ] [ رضا سعادتی ]

[ ]

گیربکس رهنما

معرفی گیربکس رهنما

شرکت گیربکس رهنما یکی از شرکت های موفق در ساخت گیربکس صنعتی ، گیربکس حلزونی و گیربکس هلیکال است. در صنعت ساخت گیربکس صنعتی در ایران ، نشان تجاری رهنما یکی از نشان های با کیفیت گیربکس ایرانی به شمار می رود. گیربکس رهنما دارای کیفیت خوبی است و گیربکس رهنما حدود 31 سال تجربه ساخت گیربکس صنعتی دارد. گیربکس رهنما استاندارهای جدیدی برای ساخت گیربکس صنعتی در ایران معرفی کرده است. گیربکس رهنما میتواند چرخ دنده با مدول خاص تولید و در گیربکس رهنما دقت بسیار بالایی برای پرداخت سطوح وجود دارد.


گیربکس رهنما 


کاتالوگ و لیست قیمت گیربکس رهنما را از کجا میتوانم دانلود کنم؟

برای دانلود کاتالوگ گیربکس رهنما به بخش بانک کاتالوگ مراجعه نمایید. با توجه به نوسانات قیمت توسط شرکت تولید کننده گیربکس رهنما ، برای دریافت لیست قیمت به روز گیربکس رهنمابا کارشناسان فروش در تماس باشید.


نرمال رهنما هم موجود دارید؟

نرمال، گیربکس VF FC و گیربکس MVF FC با نشان تجاری گیربکس رهنما موجود است. برای دریافت جزئیات و راهنمایی برای انتخاب بهترین گیربکس صنعتی با کارشناسان فروش در تماس باشید.


آیا کارخانه رهنما فقط گیربکس تولید میکند؟

در کارخانه گیربکس رهنما انواع گیربکس صنعتی اعم از گیربکس حلزونی ، گیربکس هلیکال ، گیربکس مخروطی و گیربکس ترکیبی تولید می شود. همچنین انواع گیربکس VF نرمال، گیربکس VF VF، گیربکس RAN، گیربکس HG و گیربکس BF تولید می شود.


گیربکس رهنما در کدام شهر تولید می شود و نزدیکترین نمایندگی گیربکس رهنما در مشهد کجاست؟


کارخانه گیربکس رهنما در شهر تهران است. گیربکس رهنما در اکثر شهر های ایران نیز دارای نمایندگی رسمی بوده و میتوانید خدمات مربوطه را از نمایندگی گیربکس رهنما در شهر خود دریافت نمایید.  گیربکس رهنما در شهرهای مختلف کشور دارای نمایندگی فعال است. برای آگاهی از نمایندگی گیربکس رهنما در شهر خود با کارشناسان فروش در تماس باشید.


بعد از سفارش گیربکس رهنما چند روز زمان نیاز است تا به دستم برسد؟

با توجه به اینکه گیربکس رهنما دارای سایز و نسبت های زیادی است ، ابتدا با کارشناسان فروش برای انتخاب گیربکس در تماس باشید. در صورت موجودی جنس به صورت فوری ارسال وگرنه در کمترین زمان کاری گیربکس رهنما برای شما ارسال خواهد شد.

منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/324/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B1%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7-rahnama

[ بازدید : 1 ]

[ شنبه 22 ارديبهشت 1403 ] 20:35 ] [ رضا سعادتی ]

[ ]

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN

شرکت ان تی ان NTN یک شرکت ژاپنی میباشد که در سال 1918 تاسیس شد. این شرکت هم اکنون جزو برترین شرکت های بلبرینگ سازی در دنیا میباشد و محصولات خود را در چندین کشور مختلف عرضه میکند.

 لوگو NTN


شماره فنی بلبرینگ تماس زاویه ای NTN باعدد ۷ شروع میشود. محدوده سرعت بلبرینگ تماس زاویه ای سرعت متوسط میباشد. در بلبرینگ های تماس زاویه ای، رینگ داخلی و رینگ خارجی نسبت به یکدیگر زاویه میسازند که امکان تحمل بارهای شعاعی و بارهای محوری بصورت همزمان را خواهند داشت. هرچه این زاویه تماس بزرگ تر باشد، قدرت تحمل بار محوری آن بیشتر میشود. بلبرینگ تماس زاویه ای NTN آب بندی شده است و قفسه یا کیج بلبرینگ تماس زاویه ای توسط نایلون ساخته شده است. این قفس میتواند در دمای زیر 120 درجه سانتی گراد عملکرد مناسبی داشته باشد. برای اطلاع از قیمت بلبرینگ و همچنین سفارش محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


ادامه متن در پایین صفحه ...


وضعیت جدیدترین پربازدیدترین پرفروشترین ارزانترین گرانترین الفبا محبوب ترین

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7200

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7200

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5200

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5200

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7201

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7201

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5201 

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5201

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7302 

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7302

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5202 

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5202

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7303

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7303

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5203

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5203

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7304

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7304

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5204 

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5204

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7305

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7305

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5205

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5205

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7306

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7306

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5206

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5206

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7307 

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7307

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5207

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5207

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7308 

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7308

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5208 

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5208

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7309

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7309

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5209

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5209

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5210

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 5210

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7210

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN کد 7210

خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری


تماس بگیرید

انواع بلبرینگ های تماس زاویه ای NTN

بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه 

بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه 

بلبرینگ تماس زاویه ای چهار نقطه تماسی 

بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه

این دسته از بلبرینگ تماس زاویه ای NTN قابلیت تحمل بارهای شعاعی و محوری در یک جهت میباشند. دربیرینگ های تماس زاویه ای بین زاویه 15 تا 40 درجه هر چقدر سمت زاویه بیشتر پیش برویم، میزان بار پذیری محوری این بیرینگ افزایش پیدا می‌کند و هر چقدر به سمت زاویه کمتر برویم، میزان بار پذیری شعاعی این بیرینگ افزایش پیدا می‌کند. بیرینگ استانداردی که بدون اعلام زاویه در بازار فروش می‌رود، بیرینگی است که زاویه ۳۵ درجه دارد. به این معنی که تقریباً حد یکسانی از بار محوری و بار شعاعی را تحمل می کنند.


بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه

یکی از زیرمجموعه های بلبرینگ تماس زاویه ای NTN میباشد که دو ردیفه است و نتیجتا به دلیل بیشتر بودن عناصر غلتان دوبرابر قابلیت تحمل بارپذیری دارد. از نظر خواص دقیقا مانند چیدمان پشت به پشت بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه عمل میکند.


بلبرینگ تماس زاویه ای چهار نقطه تماسی

یکی از پرکاربرد ترین زیرمجموعه های بلبرینگ های تماس زاویه ای میباشد. این بلبرینگ تماس زاویه ای NTN قابلیت تحمل بار محوری زیادی را دارد. بلبرینگ های چهارگوشه زاویه ای عموما قفسه های آن ها برنجی ماشینکاری شده است. به این دلیل به این نوع بلبرینگ تماس زاویه ای NTN چهار گوشه میگویند که این بیرینگ طوری طراحی شده است که در ۴ نقطه در تماس است.


ترتیب قرار گرفتن بلبرینگ های تماس زاویه ای تک ردیفه

رو در رو Face-To-Face: در این نوع میزان بارگذاری شعاعی دو باربر شده و بارگذاری محوری در هر دو جهت در دسترس است.

پشت به پشت Back-To-Back: در این مدل میزان بارگذاری شعاعی دو برابر شده و بارگذاری محوری ضعیف در هر دو جهت در دسترس است.

پشت سر هم Tandem: در این مدل بارگذاری شعاعی دو برابر شده و بارگذاری محوری سنگین در یک جهت در دسترس است. شکل و نحوه قرار گیری این دسته از بلبرینگ ها در شکل زیر آمده است.


[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 22 ارديبهشت 1403 ] 12:40 ] [ رضا سعادتی ]

[ ]

بلبرینگ درکالاصنعتی

بلبرینگ (بال بِرینگ یا به انگلیسی Ball bearing) نوعی یاتاقان غلتشی توپی است که چرخش تجهیزاتی مانند الکتروموتور را تسهیل میکنند. عناصر غلتان در بلبرینگ ها ساچمه های گرد هستند که باعث کاهش اصطکاک و تماس قطعات میشوند. انواع بلبرینگ میتوانند فشار بار شعاعی و بار محوری را تحمل کنند. در بلبرینگ ها بار از لایه خارجی به گوی ها اعمال و سپس به لایه داخلی منتقل میشود. در ادامه به بررسی بلبرینگ ها و انواع آن میپردازیم.


بلبرینگ


خرید بلبرینگ (راهنمای انتخاب و خرید)

اگر مشخصات بلبرینگ مدنظر خود را مشخص کرده اید؛ کافی است که با استفاده از فیلترهای ایجاد شده در سمت راست، محصول خود را به راحتی پیدا کنید.  اگر هم نیاز به اطلاعات فنی دارید کافی است با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید و مشاوره فنی رایگان دریافت کنید.


برای خرید یک بلبرینگ باید نکاتی رو مورد بررسی قرار داد. برخی از این نکات در ادامه آورده شده اند که عبارت اند از:


نوع بلبرینگ: با توجه به کاربرد دستگاه و بارهایی که به بلبرینگ وارد می شود باید نوع مناسب بلبرینگ انتخاب شود. در ادامه انواع بیرینگ های صنعتی را به همراه کاربرد و ویژگی ها بررسی میکنیم.

ابعاد: بعد از انتخاب نوع بلبرینگ، ابعاد بلبرینگ اهمیت دارد. باید مشخص شود برای دستگاه بلبرینگ با چه ابعادی نظیر قطر داخلی، قطر خارجی و ضخامت نیاز است.

سرعت دوران: بلبرینگ ها برای نیاز برای سرعت دوران بالا طراحی می شوند که با مکانیزم منحصر فردی عمل میکنند. اصطلاحاً به این بلبرینگ ها، بلبرینگ های دور بالا می گویند.

ویژگی خاص: یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر خرید بلبرینگ، شرایط محیط کار است. برای مثال بعضی اوقات بلبرینگ در محیط های مرطوب کار میکند که در این صورت باید از بلبرینگ های آب بندی شده با آب بند پلاستیکی استفاده کرد.

برند: پس از انتخاب کامل نوع بلبرینگ، ابعاد و مشخصات منحصر به فرد بلبرینگ نوبت به انتخاب برند بلبرینگ می رسد. در بازار ایران بلبرینگ ها در برند ها و با کیفیت های متفاوتی ارائه می شوند.

در بسیاری از مواقع قرار است بلبرینگ جدید خریداری شده و جایگزین بلبرینگ قبلی شود. بر روی تمامی بلبرینگ ها کدی حک شده که تمامی مشخصات گفته شده را در بر میگیرد. با ارائه این کد به کارشناسان فروش کالا صنعتی شما می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.


انواع بلبرینگ

بلبرینگ‌ها به 4 دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت اند از:


بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ تماس زاویه ای

بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ کف گرد

هر کدام از این بلبرینگ‌ها دارای ساختار و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که در ادامه به بررسی مختصری از این بلبرینگ‌ها می پردازیم.


بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ شیار عمیق


 


بیشترین کاربرد میان بلبرینگ‌ها را بلبرینگ شیار عمیق دارد. بلبرینگ شیار عمیق نیاز کمی به نگهداری دارد و در انواع باز (بدون آب بند) و آب بندی شده تولید می شوند. بلبرینگ شیار عمیق به صورت تک ردیفه و دو ردیفه به صورتی طراحی شده اند که می توانند بارهای شعاعی و محوری زیادی را تحمل کنند.


ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ شیار عمیق

ظرفیت و تحمل فشار بار بسیار بالا خودرو و قطعات خودرو (دینام، کولر و فن)

امکان حرکت به یکباره با سرعت زیاد و ایستادن بسیار سریع


بسیاری از صنایع تولیدی و کارخانجات

نصب آسان

صنایع انتقال نیرو

هزینه نگهداری بسیار کم کشاورزی

بلبرینگ تماس زاویه ای

بلبرینگ تماس زاویه اس


در برخی کاربردها مانند نصب عمودی الکتروموتورها به دلیل وجود بار محوری و شعاعی همزمان از بلبرینگ تماس زاویه ای استفاده می شود. بلبرینگ تماس زاویه ای در 3 مدل تک ردیفه، دو ردیفه و چهار نقطه تماسی تولید می شوند که می توانند بارهای شعاعی و محوری را به صورت همزمان تحمل کنند.


ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ تماس زاویه ای

ظرفیت و تحمل فشار بار بسیار بالا پمپ‌های آب صنعتی

امکان حرکت به یکباره با سرعت زیاد و ایستادن بسیار سریع


کمپرسور

نصب آسان

حمل و نقل مواد

هزینه نگهداری بسیار کم انواع موتور الکتریکی

بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ خود تنظیمچ


ویژگی منحصر به فرد بلبرینگ خود تنظیم، تحمل انواع ناهماهنگی های شفت است. بلبرینگ خود تنظیم با شماره فنی 1 شروع می شود و می تواند بارهای شعاعی بسیار سنگین و بارهای محوری سبک از هر دو طرف را تحمل کند.


ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ خود تنظیم

به حداقل رساندن صدا و لرزش فن‌های صنعتی با سرعت حرکت بالا

تطبیق ناهماهنگی های ثابت و متحرک به صورت خودکار


صنایع غذایی

عملکرد عالی در سرعت های بسیار بالا

صنایع ساخت کاغذ

بار کم صنایع ساخت مواد

بلبرینگ کف گرد

بلبرینگ کفگرد


این سری از بلبرینگ ها می توانند بارهای محوری سنگینی را تحمل کنند و نباید تحت هیچ گونه بار شعاعی قرار بگیرند. بلبرینگ کف گرد در دو سری تک جهته و دو جهته تولید می شود که همانطور که از نام آن ها مشخص است، بلبرینگ کف گرد تک جهته می تواند بارهای محوری را در یک جهت و بلبرینگ کف گرد دو جهته می تواند بارهای محوری را در هر دو جهت تحمل کند.


ویژگی ها موارد مصرف بلبرینگ کف گرد

تعلیق بار در سرعت زاویه ای بالا انواع پمپ های آب صنعتی

پر کردن فضای ایجاد شده بین شیار و پولک بلبرینگ های کف گرد انواع فن های صنعتی

نصب آسان

دستگاه ها و ماشین آلات حمل و نقل

هزینه نگهداری بسیار کم کارخانه های تولید مواد معدنی و سیمان

برندهای بلبرینگ

کالا صنعتی به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین تجهیزات صنعتی، بلبرینگ در برندهای زیر را تامین و با حذف واسطه به دست مشتریان میرساند.


بلبرینگ skf


بلبرینگ skf از مطرح ترین برندهای تولید کننده انواع بیرینگ در جهان است. شرکت اس کا آف با رفع تمام باگ ها محصولاتی کاملا با کیفیت را روانه بازار میکند. از مهم ترین ویژگی های این برند میتوان به طول عمر بالا و پاسخ به نیازهای تجهیزات صنعتی اشاره کرد. کالا صنعتی ارائه دهنده انواع بلبرینگ skf اصل در ایران است.


بلبرینگ dkfl


کیفیت بلبرینگ dkfl بسیار بالاتر از بیرینگ های چینی است. کالا صنعتی اصالت کالاهای این برند را تضمین میکند. قیمت مناسب، مقاومت بالا در برابر آسیب های مکانیکی و عملکرد مناسب از مهم ترین ویژگی های برند dkfl است.


بلبرینگ کویو


کویو از مهم ترین برندهای تولید کننده انواع بلبرینگ در جهان است که کیفیت محصولاتش با برندهای اروپایی برابری میکند. قیمت مناسب این محصولات از مهم ترین ویژگی های این برند است.


بلبرینگ kg


بلبرینگ kg یکی دیگر از برندهای محبوب در جهان است که کیفیت متریال و مقاومت بلبرینگ در برابر ضربات مکانیکی از مهم ترین اهداف این برند است. کی جی تمام نیازهای سیستم صنعتی شما را رفع میکند.


منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/228/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D8%A8%D9%84%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 22 ارديبهشت 1403 ] 11:32 ] [ رضا سعادتی ]

[ ]

گیربکس ایرانی

گیربکس ها یکی از تجهیزات صنعتی پر کاربرد می باشند که وظیفه انتقال نیرو با بازدهی مناسب را بر عهده دارند. برند های مختلف گیربکس ایرانی امروزه در بازار وجود دارد که قابلیت رقابت با گیربکس های سطح یک دنیا را دارد. گیربکس ایرانی همانند سایر گیربکس ها وظیفه تغییر گشتاور یا سرعت چرخشی خروجی را بر عهده دارد. گیربکس ساخت ایران از جمله گیربکس هایی است که برای استفاده در صنایع مختلفی طراحی و تولید می شود. شرکت کالا صنعتی به عنوان نمایندگی اصلی گیربکس ایرانی امکان ارائه انواع مدل های گیربکس با برند های مختلف را دارد.

گیربکس ایرانی
بیشتر بخوانید: گیربکس MVF نرمال سهند
انواع گیربکس ایرانی
همانطور که اشاره شد گیربکس برای انتقال نیرو در تجهیزات صنعتی مختلف استفاده می شود. گیربکس ایرانی دارای مدل های مختلفی است که هر یک کاربری و ویژگی های خاص خود را دارد. برند های گیربکس ایرانی بسیار متنوع هستند که از جمله آن می توان به گیربکس شریف، گیربکس سهند، گیربکس شاکرین، گیربکس رستمی، گیربکس پارس گرجی، گیربکس کاردان و گیربکس پولادین پارت اشاره کرد. انتخاب بهترین گیربکس ایرانی بستگی به نوع کاربری و خصوصیات مورد نیاز صنعت می باشد. گیربکس ایرانی می تواند در مدل های مختلفی ارائه شود. این مدل ها هر یک دارای مزایا و معایب خاصی هستند که باید با توجه به شرایط استفاده از آن ها در صنعت انتخاب شوند.

از جمله مدل های گیربکس ایرانی، گیربکس خورشیدی است که برای کاربری های با ضریب تبدیل بالا مناسب است. گیربکس خورشیدی یکی از پر کاربرد ترین گیربکس های صنعتی هستند که در دو حالت تک مرحله و چند مرحله طراحی و تولید می شود. از جمله مزایای این مدل از گیربکس ها راندمان بالا و توانایی نصب در فضاهای کوچک است. از دیگر مدل های گیربکس ایرانی، گیربکس آویز است. گیربکس های آویز نیز همانند گیربکس های خورشیدی دارای راندمان بالایی هستند. گیربکس ایرانی آویز برای استفاده در میکسرها، جرثقیل های سقفی و سیستم های محرک خطی مناسب هستند. از دیگر خصوصیات گیربکس آویز شباهت ساختار آن با گیربکس هلیکال است. البته با این تفاوت که گیربکس آویز دارای ساختار چند محوری به صورت موازی است. این مدل از گیربکس ها قادر به انتقال نیرو به چند شفت می باشند.

گیربکس حلزونی یکی دیگر از مدل های گیربکس ایرانی است. این گیربکس ها چرخ دنده های مختلف با طراحی های متنوعی هستند. دندانه های چرخ دنده این گیربکس ها می تواند به صورت صاف یا اریب طراحی شوند. ساختار کاری این مدل از گیربکس ها به اینصورت است که انتقال نیرو بر اثر تماس هر دندانه با دندانه دیگر صورت می گیرد. در چرخ دنده هایی که دندانه آن ها مورب است معمولا انتقال نیرو با بازدهی بهتری نسبت به چرخ دنده هایی که دندانه صافی دارند صورت می گیرد. همچنین باید در نظر داشت که دندانه های مورب دارای نویز به مراتب بالاتری نسبت به سایر چرخ دنده ها هستند.

گیربکس پولادین پارت 

گیربکس کراون ویل پینیون از دیگر مدل های گیربکس های صنعتی است که دارای چرخ دنده های متعددی است. گیربکس کراون ویل پینیون دارای چند چرخ دنده در راستاهای مختلف است که به انتقال نیرو در جهت های مختلف کمک می کند. از مزایای این مدل از گیربکس ها، پروفیل مخروطی چرخ دنده های آن است که موجب عملکرد نرم و بدون نویز آن ها می شود. از جمله گیربکس های پرکاربرد در صنعت گیربکس حلزونی است. این گیربکس ایرانی دارای یک ماردون و چرخ دنده که جنس آن ها متناسب با کاربری آن ها می تواند متفاوت است.

یکی از مهمترین خصوصیات این گیربکس، انعطاف پذیری بالای آن است زیرا ماردون و چرخ دنده دارای زاویه 90 درجه نسبت به یکدیگر هستند. از دیگر نکات مثبت گیربکس حلزونی خاصیت قفل شوندگی آن است که امکان انتقال نیرو فقط در یک جهت را فراهم می کند. این مدل از گیربکس ایرانی در بالابرها و آسانسورها به طور گسترده استفاده می شود. از دیگر مزایای این مدل از گیربکس خاص صنعتی، امکان نصب این گیربکس ها در حالت های مختلف است. نمایندگی گیربکس های ایرانی مدل های مختلف گیربکس حلزونی را برای صنایع مختلف ارائه می دهد. گیربکس های ترکیبی یکی از پیشرفته ترین و پیچیده ترین مدل های گیربکس در ایران هستند که از لحاظ ساختاری ترکیبی از چند مدل گیربکس می باشند. این گیربکس های قیمت های بسیار بالایی دارند و به صورت سفارشی طراحی و تولید می شوند.

گیربکس ایرانی 
بیشتر بخوانید: فروش قطعات یدکی گیربکس صنعتی
راهنمای انتخاب گیربکس ایرانی
در هنگام خرید گیربکس ایرانی علاوه بر نکات فنی باید به یکسری نکات حاشیه ای نیز توجه کرد. از آنجا که گیربکس ها نقشی مهم در انتقال توان و نیرو در ماشین های صنعتی دارند باید بهینه ترین مدل گیربکس برای کار در محیط کاری شما انتخاب شود. یکی از معیار های خرید گیربکس باید سادگی طراحی آن باشد. در بسیاری موارد ممکن است گیربکس دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. برای بر طرف کردن این مشکلات باید از متخصصی کمک گرفت که توانایی کار با گیربکس مورد نظر را داشته باشد. بسیاری از گیربکس خاص صنعتی دارای ساختاری بسیار پیچیده اند که تعمیر و نگهداری آن ها بسیار سخت است. گیربکس های معمولی که در این مقاله به آن ها اشاره شده است از جمله معروف ترین مدل های گیربکس ایرانی است. بهتر است از خدمات پس از فروش محصول پس از خرید اطمینان حاصل کنید.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در عملکرد بهینه گیربکس تاثیر گذار باشد، میزان استهلاک گیربکس است. طول عمر گیربکس رابطه مستقیم با ضریب استهلاک اجزای گیربکس دارد. در واقع هر چه گیربکس استهلاک پایین تری داشته باشد، طول عمر بیشتری خواهد داشت. یکی از نشانه های گیربکس با استهلاک بالا تولید حرارت زیاد است. در مواردی این تولید حرارت می تواند موجب تغییر طول تجهیزات داخل گیربکس شده و آسیب شدیدی به دندانه های چرخ دنده وارد می کند. برای جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است گیربکسی با میزان راندمان مناسب با استهلاک پایین خریداری کنید. همچنین در مواردی باید از تجهیزات خنک کاری در گیربکس استفاده شود. سر و صدای زیاد اجزا گیربکس یکی دیگر از نشانه های استهلاک بالای قطعات گیربکس است. هر چه گیربکس نویز پایین تری داشته باشد، نشان دهنده طراحی دقیق تر و در مجموع بازدهی بالاتر آن است.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی گیربکس بهین
چرا گیربکس ایرانی انتخاب کنید؟
امروزه گیربکس ایرانی به دلیل کاربرد زیاد در صنایع مختلف یکی از پر مصرف ترین گیربکس صنعتی به شمار میرود. استفاده از الکتروگیربکس ایرانی به دلیل خدمات پس از فروش و موجود بودن قطعات یدکی بسیار رایج بوده و عمده کارخانجات ایرانی رقبت به خرید گیربکس صنعتی ایرانی دارند. گیربکس ایرانی همگام با استاندارد های روز جهان تولید میشود. در سایت کالا صنعتی انواع گیربکس صنعتی ایرانی، گیربکس حلزونی ایرانی و گیربکس هلیکال ایرانی و گیربکس خورشیدی ایرانی را میتوانید جستجو کنید.

نمایندگی گیربکس ایرانی با چه برند هایی هستید؟
گروه کالا صنعتی آمادگی تهیه و توزیع انواع گیربکس ایرانی اعم از گیربکس حلزونی ایرانی ، گیربکس هلیکال ایرانی و گیربکس خورشیدی ایرانی دارد و به طور مستقیم نمایندگی گیربکس شریف اصفهان برای گیربکس هلیکال و نمایندگی گیربکس سهند اصفهان برای گیربکس حلزونی است. برای دریافت قیمت گیربکس ایرانی با کارشناسان فروش در تماس باشید. 

بیشتر بخوانید: قیمت گیربکس حلزونی ایلماز
کاتالوگ گیربکس ایرانی در کدام قسمت سایت کالا صنعتی است؟
در بخش بانک کاتالوگ میتوانید کاتالوگ انواع گیربکس ایرانی را دریافت نمایید. برای مشاوره رایگان انتخاب گیربکس ایرانی یا کارشناسان فروش در تماس باشید.

برای مشاوره آنلاین خرید گیربکس صنعتی باید کدام قسمت را انتخاب کنم؟
برای مشاوره آنلاین هم میتوانید از لوگوی مشاوره در قسمت پایین و سمت راست صفحه اقدام نمایید و هم از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش در تماس باشید. 

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 22 ارديبهشت 1403 ] 8:55 ] [ رضا سعادتی ]

[ ]

بلبرینگ DKFL در فروشگاه

در ایران استفاده از بیرینگ (بلبرینگ و رولبرینگ)‌ های تولید شده توسط کارخانه‌های جهانی مانند آلمان، تاریخچه‌ی 50 ساله دارد. زیرا از دیرباز مهندسین و مصرف‌کنندگان حوزه‌های عام و سنگین، به دنبال استفاده از محصولات با کیفیت و البته با قیمت مناسب هستند. از میان برندهای معتبر اروپایی، که در کنار کیفیت بسیار بالا قیمت مناسبی هم دارند نام برند DKFL میدرخشد. اگر از علاقه‌مندان به محصولات این شرکت معتبر و قدیمی و همچنین بلبرینگ آلمانی هستید، در این مطلب قصد داریم از تاریخچه تا انواع بلبرینگ این برند معروف آلمانی صحبت کنیم.


برند DKFL

برند DKFL توسط آقای فریدریش ویلهلم ویت در سال 1904 به ثبت رسید. این شرکت به تولید انواع بلبرینگ، رولبرینگ، یاتاقان و ... می‌پردازد. محصولات DKFL نسبت به بلبرینگ های چینی کیفیت بسیار بالاتری دارند و نسبت به برند های ژاپنی نیز اگر کیفیت بالاتری نداشته باشند، کیفیت پایین تری ندارند. از آنجایی که برند هایی نظیر SKF به دلیل محبوب بودن کالا، دارای جنس های تقلبی بسیار زیادی هستند، ما خرید بلبرینگ و رولبرینگ های DKFL را توصیه می کنیم زیرا می توانیم اصالت این کالا ها را تایید و ضمانت کنیم. جهت اطلاع از قیمت بلبرینگ و همچنین سفارش محصول با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.


بلبرینگ dkfl


محصولات پیشنهادی: فروش انواع بلبرینگ NSK

خرید و قیمت بلبرینگ dkfl

کالاصنعتی به عنوان نماینده فروش بلبرینگ های ایرانی و خارجی، موظف است محصولاتی با کیفیت برتر و عملکرد عالی به همراه ارزان ترین قیمت موجود در بازار را عرضه کند. بلبرینگ dkfl در صنایع مختلفی مانند برق، خودروسازی و ابزارآلات استفاده می‌شود. با خرید بلبرینگ dkfl علاوه‌ بر بهره‌مند شدن از بهترین کیفیت میتوانید از عمر طولانی مدت و کم بودن هزینه تعمیر آن استفاده کنید. چون کالاصنعتی نمایندگی فروش برند دی کا ال اف است امکان خرید بلبرینگ‌های اصل و گارانتی معتبر را فراهم کرده است. برای خرید و استعلام قیمت بلبرینگ dkfl با کارشناسان مجرب کالاصنعتی تماس بگیرید.


بلبرینگ شیار عمیق DKFL

بلبرینگ شیار عمیق جزو پرکاربردترین نوع یاتاقان ها می باشند و نسبت به سایر بلبرینگ ها و رولبرینگ ها بیشترین استفاده را دارند. این بلبرینگ ها همه کاره هستند و برای کاربرد های با سرعت بالا مناسب می باشند. بلبرینگ شیار عمیق قادر به تحمل بارهای شعاعی و محوری از هر دو جهت می باشند و نصب این بلبرینگ ها آسان می باشد.


انواع بلبرینگ های شیار عمیق DKFL

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه

انواع بلبرینگ dkfl


بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه

این دسته از بلبرینگ ها پرکاربردترین نوع بلبرینگ های می باشند. بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه DKFL ساده هستند و طراحی غیر قابل تفکیک دارند. به طور کلی بلبرینگ های شیار عمیق نیاز به نگهداری کمی دارند و برای کاربردهای با سرعت بالا بسیار مناسب می باشند. این بلبرینگ ها قادر می باشند بارهای شعاعی و محوری از هر دو جهت را حتی در سرعت های بالا تحمل کنند.


بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه

بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه با بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه مطابقت دارند. این بلبرینگ ها نیز مانند دیگر بلبرینگ های تک ردیفه عمل میکنند و میتوانند بارهای شعاعی و محوری را در هر دو طرف تحمل کنند. بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه نسبت به بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه فضای بیشتری را اشغال می کنند ولی در عین حال توانایی تحمل بار بیشتری را دارند.


انواع طرح های بلبرینگ های شیار عمیق DKFL

بلبرینگ شیار عمیق باز

بلبرینگ شیار عمیق آب بندی شده

بلبرینگ شیار عمیق باز

بلبرینگ های شیار عمیق در دو نوع باز و آب بندی شده موجود هستند. منظور از بلبرینگ های باز این است که دو طرف بلبرینگ درپوش ( آب بند) وجود ندارد و بلبرینگ ها باز هستند به طوری که عناصر غلتان این بلبرینگ ها مشاهده می شود. این بلبرینگ ها روانکاری شده نیستند و برای استفاده باید آن ها را روانکاری کرد.


بلبرینگ شیار عمیق آب بندی شده

هنگامی در یک طرف و یا هر دو طرف بلبرینگ دارای آب بند یا کاسه نمد باشد، بلبرینگ آب بندی شده است. بلبرینگ های آب بندی شده به طور کلی از کارخانه روانکاری شده هستند و نیازی به روانکاری مجدد ندارند. آب بند های بلبرینگ ها در دو نوع پلاستیکی و فلزی می باشند. آب بند ها از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل بلبرینگ و همچنین خروج روانکاری از بلبرینگ جلوگیری می کند. آب بندهای پلاستیکی در برابر آب هم مقاوم است.

منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/2688/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D8%A8%D9%84%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C/%D8%A8%D9%84%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-dkfl

[ بازدید : 2 ]

[ پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 ] 9:09 ] [ رضا سعادتی ]

[ ]

هواکش صنعتی در فروشگاه کالاصنعتی

هواکش صنعتی با به گردش درآوردن هوای محیط آلاینده‌ها، گرد و غبار، دود، بخارات و گرمای اضافی را از محیط‌های صنعتی مانند کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و سوله‌ها و… خارج می‌کند و هوای تازه و تمیز را به داخل آن هدایت می‌کند. تهویه هوا در محیط‌های صنعتی از دیرباز اهمیت داشته و با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از هواکش‌های صنعتی بسیار رایج شده است. هواکش‌های صنعتی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها دارای کاربردهای گوناگون، مزایا و معایب منحصر به فرد هستند.


خرید هواکش صنعتی (راهنمای انتخاب و خرید)

انتخاب هواکش صنعتی مناسب با توجه به نوع و حجم آلاینده‌ها، ابعاد محیط، میزان تهویه مورد نیاز کاربری مد نظر و سایر عوامل، امری ضروری است. برای خرید هواکش صنعتی باید نکات متعددی را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه مواردی ارائه شده است که به شما در انتخاب و خرید هواکش صنعتی کمک خواهد کرد:


شناخت نیازهای محیط صنعتی

اولین قدم در خرید هواکش صنعتی، شناخت نیازهای محیط صنعتی است. قبل از خرید هواکش صنعتی باید بررسی کرد چه نوع تهویه ای نیاز است؟ محیط دارای گرد و غبار یا ترکیبات شیمیایی است؟ محیط کوچک است یا بزرگ؟ تمامی این موارد در انتخاب و خرید هواکش صنعتی تاثیر گذار است. به طور کلی شاخص های زیر را هنگام انتخاب و خرید هواکش باید در نظر گرفت:


حجم و فشار استاتیک هوای محیط

دمای هوای محیط

نوع و میزان آلودگی

انتخاب نوع هواکش صنعتی بر اساس کاربرد

پس از شناخت محیط کاری، گام دوم در خرید هواکش صنعتی، انتخاب نوع هواکش است. هواکش های صنعتی دارای انواع متفاوتی هستند که در ابعاد متفاوت تولید و طراحی می شوند و باید هواکش مناسب با محیط صنعتی انتخاب شود.


هواکش‌های محوری ( آکسیال): برای تهویه، ورود هوای تازه به محیط کار و خروج هوای آلوده و نصب در سوله‌ها، کارگاه‌ها، انبارها و ... مناسب هستند.

هواکش‌های سانتریفیوژ: برای تهویه، جذب و خارج کردن آلاینده ها از محیط کار، کانال‌کشی، و جابجایی هوای آلوده و غبار مناسب هستند.

هواکش‌های سقفی: برای تهویه محیط‌های بزرگ کارگاهی مانند سوله‌ها و کارگاه‌ها مناسب هستند.

مشخصات فنی هواکش صنعتی

سومین گام برای خرید هواکش صنعتی بررسی مشخصات فنی هواکش های موجود در بازار است. مشخصات فنی هر هواکش صنعتی مانند جریان هوا، فشار، ابعاد فیزیکی، مصرف انرژی و سیستم کنترل را مشخص کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا هواکشی را پیدا کنید که با نیازهای شما سازگار است. یکی دیگر از شاخص های مهم هواکش صنعتی کیفیت مواد و متریال استفاده شده در ساخت هواکش صنعتی است. مواد مقاوم در برابر شرایط صنعتی سخت، مانند فلزات ضد زنگ و پوشش‌های مقاوم بدنه یا پره ها از نکات مهم درمورد هواکش صنعتی محسوب می‌شوند. در ادامه به دو شاخصه‌ی مهم در هواکش صنعتی میپردازیم:


موتور هواکش

موتور هواکش صنعتی با بهره‌گیری از انرژی برق، باعث چرخش پره‌های خود می‌شود و در نتیجه، جریان هوا را از داخل محیط مورد نظر جذب و به سوی محیط خارجی هدایت میکند. موتور هواکش صنعتی با توجه به نوع و میزان مصرف انرژی، به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می‌شود. در شرایطی که هواکشی صنعتی با توان مصرفی بالا نیاز است، بهتر است از موتورهای سه فاز استفاده شود، زیرا این نوع موتورها از مقاومت بالاتری در مقابل بار و نیروی محوری برخور دارند. دقت کنید در خرید هواکش صنعتی، موتور هواکش باید قدرتمند و جوابگوی نیاز شما باشد. همچنین کارایی بالا، سطح نویز کم و طول عمر طولانی از دیگر ویژگی های مهم هواکش صنعتی است.


پروانه هواکش

انتخاب پروانه از دیگر نکاتی است که هنگام خرید هواکش باید به آن توجه کنید. به طور کلی پروانه هواکش ها از سه جنس فولادی، آلومینیومی و پلاستیکی تولید می شوند. علاوه بر این پروانه های هواکش ها به دو صورت فوروارد و بکوارد تولید می شوند. هواکش فوروارد دارای پروانه هایی با انحنای رو به جلو می باشد. هواکش های فوروارد هوا را با فشار بیشتر و حجم کمتری ایجاد می کنند در حالی که هواکش های بکوارد حجم بیشتر با فشار کمتر تولید می کنند.


انواع هواکش صنعتی

فن یا هواکش آکسیال یا محوری

هواکش سانترفیوژ یا فن گریز از مرکز

فن آکسیال صنعتی

هواکش صنعتی آکسیال یا فن محوری بسیار پرکاربرد است و معمولا برای مصارف عمومی استفاده می شود. این هواکش ها باعث انتقال هوای کم فشار ولی حجم بالا می شوند. دلیل نامگذاری این سری از هواکش ها با نام هواکش آکسیال یا هواکش محوری انتقال هوا در جهت محور پروانه است. هواکش صنعتی آکسیال معمولا بر روی دیوار نصب می شوند. مشخصات و ویژگی های این هواکش ها را در تصویر زیر مشاهده می کنید.


هواکش آکسیال صنعتی


هواکش سانتریفیوژ صنعتی

هواکش سانتریفیوژ یا فن گریز از مرکز، برای ایجاد ظرفیت های هوادهی متوسط در فشار های استاتیکی بالا مناسب هستند. هواکش سانتریفیوژ برخلاف هواکش آکسیال، برای تولید و خارج کردن هوا با فشار بالا و حجم پایین مناسب می باشند. هوا در این سری از هواکش ها در جهت محور به فن وارد می شود و در جهت عمود بر محور خارج می شود. این هواکش ها نسبت به هواکش های آکسیال بیشتر در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. هواکش صنعتی سانتریفیوژ معمولا بر روی سفت (هواکش سقفی) و روی پشت بام (خارج از محیط) نصب می شود. مشخصات و ویژگی های این سری از هواکش ها را در تصویر زیر مشاهده می کنید.


هواکش سانتریفیوژ صنعتی


انواع هواکش صنعتی بر اساس کاربرد

در یک دسته بندی دیگر هواکش ها به سه دسته می توان تقسیم بندی کرد عبارت اند از:


هواکش صنعتی بزرگ

هواکش صنعتی معمولی

هواکش صنعتی اکسپلوژن پروف

هواکش صنعتی بزرگ: هواکش های صنعتی بزرگ در کاربری های سنگین بکار می روند. کارخانجات بزرگ مانند ماشین سازی، کارخانه های تولید فولاد و … نیاز به نصب هواکش های صنعتی با ابعاد و سایز بزرگ نیاز دارند. کارایی هواکش های صنعتی بزرگ در جذب ذرات گرد و غبار، دود، بخارات شیمیایی و غیره است. همچنین قیمت هواکش صنعتی بزرگ نسبتا بالاتر از قیمت هواکش ها با ابعاد کوچکتر است.


هواکش صنعتی معمولی: هواکش های صنعتی معمولی در کاربری های سبک بکار می روند. این نوع هواکش ها برای ایجاد جریان هواهای خفیف و از بین بردن بوی نامطبوع کاربرد دارند.


هواکش صنعتی اکسپلوژن پروف: این نوع از هواکش های صنعتی در کاربری های نسبتا خطرناک بکار می روند. کارایی این هواکش ها برای جذب گازهای قابل انفجار و انتقال آنها به بیرون از محیط کاری است.


برندهای ایرانی هواکش صنعتی

صنعت هواکش‌سازی در ایران به عنوان یکی از بخش‌های مهم صنعتی، توانسته است با ارتقاء فناوری‌ها و تخصص‌های خود، به تولید هواکش‌های صنعتی ایرانی با کیفیت بالا و عملکرد برتر بپردازد. برندهای ایرانی هواکش صنعتی موفق شدند با کسب تجربه، فناوری های بروز به تولید محصولاتی با کیفیت برتر و عملکرد بهینه بپردازند. در ادامه، به معرفی برترین برندهای ایرانی هواکش صنعتی میپردازیم.


هواکش صنعتی دمنده

هواکش دمنده قدیمی ترین برند تولید انواع هواکش های صنعتی در ایران است. هواکش صنعتی دمنده به صورت تخصصی برای مکان هایی مانند سوله ها، کارخانه ها و محیط های صنعتی به منظور جا به جایی هوا و حذف گرد و غبار با توان زیادتری نسبت به هواکش خانگی طراحی و تولید میشوند. هواکش های صنعتی برند دمنده در انواع متفاوتی تولید می شوند و تمامی محصولات این برند دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.


هواکش های صنعتی دمنده


هواکش صنعتی زیلابگ

شرکت فناوران تهویه پیام که هواکش های خود را با برند زیلابگ به بازار عرضه می کند یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های سازنده انواع هواکش ها می باشد. فن زیلابگ تحت لیسانس کشور آلمان است و موفق به دریفات گواهینامه رضایت مشتری شده است. این شرکت محصولات خود را در مدل های مختلف مانند آکسیال، سانتریفیوژ، گلخانه ای، سقفی و... تولید می کند. انواع هواکش زیلابگ ارائه شده توسط کالا صنعتی دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله است.


هواکش صنعتی زیلابگ


قیمت هواکش صنعتی

قیمت هواکش صنعتی بر اساس فاکتورهای مختلفی دست خوش تغییر میشود. مهم ترین فاکتورهایی که در قیمت فن صنعتی قابل تغییر اند و باعث کاهش یا افزایش قیمت هواکش صنعتی میشوند به شرح زیر است:


ضخامت ورق بدنه هواکش صنعتی

جنس ورق بدنه

نوع و جنس پروانه هواکش صنعتی

نوع الکتروموتور

نوع پوشش دهی رنگ

شکل و ابعاد فن صنعتی

در بالا مهم ترین فاکتور هایی که بر قیمت هواکش صنعتی بی صدا تاثیر گذار است ذکر شد. برای انتخاب و خرید هواکش صنعتی همچنین استعلام قیمت هواکش صنعتی میتوانید با کارشناسان مجرب کالاصنعتی تماس بگیرید.


کاربرد هواکش صنعتی

همانطور که در بالاتر اشاره شد، هواکش های صنعتی در محیط های متفاوت صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند. به طور کلی هواکش صنعتی دو وظیفه اصلی دارد که عبارت اند از:


تهویه مطبوع محیط

خارج کردن آلودگی (ذرات، دود، گرد و غبار، گازهای شیمیایی و...)

در ادامه به معرفی 4 صنعت مهم که استفاده هواکش در آن ها بسیار اهمیت دارد میپردازیم:


صنعت فلزات: هواکش صنعتی در این صنعت به دلیل جداسازی گرد و غبار از فرآیندهای جوشکاری، تراشکاری و رنگ‌آمیزی استفاده می‌شود. هواکش صنعتی به کاهش آلودگی هوا و بهبود شرایط کار در محیط‌های فلزی کمک می‌کند.

صنعت چوب: در تولید مصنوعات چوبی مانند مبلمان و دکوراسیون داخلی، هواکش‌ها به تخلیه گرد و غبار ایجاد شده در فرآیندهای تراشکاری، شناسایی و قالب‌گیری کمک می‌کنند.

صنعت شیمیایی: در این صنعت، هواکش صنعتی به دفع بخارات و گازهای آلاینده در فرآیندهای تولیدی و شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اقدام به بهبود شرایط کار و حفظ سلامت کارکنان کمک ویژه ای می‌کند.

معادن: در محیط‌های استخراج و فرآوری مواد معدنی، هواکش صنعتی به تصفیه هوا و کاهش آلودگی معادن و افزایش دید کمک می‌کند.

مزایا و معایب هواکش صنعتی

هواکش های صنعتی مانند هر دستگاه دیگری دارای مزایا و معایب مختلفی هستند؛ در واقع استفاده از آنها در کنار فوایدی که دارد معایبی هم دارد.


مزایا هواکش صنعتی معایب هواکش صنعتی

قیمت اقتصادی نیاز به تعمیر و نگهداری

جابجایی و گردش سریع هوا ایجاد آلودگی های صوتی

خارج سازی گازهای شیمیایی و آلاینده ها مصرف انرژی زیاد

قابلیت نصب در اکثر محیط ها  

سفارش اینترنتی هواکش صنعتی

در دنیای امروزی اکثر خریدها به صورت اینترنتی انجام می شود و قطعات صنعتی نیز وارد این حوزه شده اند. سفارش اینترنتی هواکش صنعتی مزایای متعددی نظیر کاهش زمان، کاهش هزینه، مشاوره رایگان به صورت آنلاین و بررسی بهترین گزینه را دارد. اما قبل از سفارش اینترنتی هواکش صنعتی باید به نکاتی که در ادامه آورده شده است توجه کنید:


قبل از سفارش اینترنتی هواکش صنعتی، باید نیازهای کارگاه و مشخصات دقیقی از هواکش مورد نیاز داشته باشید. این شامل نوع و مدل هواکش، ظرفیت جریان هوا، ابعاد فیزیکی، نوع انرژی مورد نیاز و سایر مشخصات فنی است.

همچنین قبل از سفارش اینترنتی هواکش صنعتی باید برندها و مدل‌های مختلف هواکش را مقایسه و از نظر قیمت، کیفیت، و ویژگی‌های فنی بررسی کنید.

معمولا سایت های آنلاین سفارش اینترنتی اجازه می‌دهند تا نظرات و تجربیات مشتریان قبلی را بخوانید. این نظرات می‌توانند به شما در انتخاب مناسب کمک کنند هچنین با خواندن نظرات مشتریان میتوانید از مشکلات احتمالی در آینده آگاه شوید.

 یکی دیگر از نکات مهم در سفارش اینترنتی هواکش صنعتی بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش است . بررسی کنید که آیا فروشگاه آنلاین گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد یا خیر.

مزایای سفارش اینترنتی هواکش صنعتی از سایت کالا صنعتی

شرکت کالا صنعتی به عنوان بزرگترین تامین کننده لوازم صنعتی به صورت اینترنتی در ایران، علاوه بر مشاوره تخصصی رایگان برای یک انتخاب و خرید هوشمندانه هواکش صنعتی، مزایای زیر را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد:


تجربه خرید آسان و سریع: سفارش اینترنتی هواکش صنعتی از سایت کالاصنعتی معمولاً سریع‌تر و راحت‌تر از خرید حضوری است. شما می‌توانید در هر زمانی و از هر مکانی سفارش خود را ثبت کنید.

تنوع کالا: در فروشگاه آنلاین کالاصنعتی، می‌توانید از بین تنوع زیاد برندها و مدل‌ها بهنرین گزینه را پیدا و انتخاب کنید.

قیمت مناسب‌ و رقابتی محصولات کالا صنعتی: فروشگاه‌های آنلاین معمولاً قیمت‌های رقابتی‌تری نسبت به فروشگاه‌های حضوری دارند. همچنین، خبر خوب این است که تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه همیشه در سایت کالاصنعتی وجود دارد.

امکان مقایسه و بررسی مشخصات فنی محصولات: در سایت کالا صنعتی، می‌توانید مشخصات فنی و ویژگی‌های مختلف هواکش‌ها را به‌طور دقیق مقایسه کنید و تصمیم بهتری بگیرید.

ارسال سریع و مطمئن: سفارش انلاین از سایت کالا صنعتی به شما امکان ارسال سریع کالا را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید وضعیت ارسال را پیگیری کنید.

نصب و راه اندازی هواکش صنعتی

پس از انتخاب صحیح و مناسب هواکش صنعتی متناسب با نیازهای محیط کارگاه حال بایستی هواکش صنعتی به صورت اصولی نصب و راه اندازی کنید. نصب اصولی این نوع هواکش ها، می تواند به طور قابل توجهی در کیفیت هوای محیط کار و سلامتی کارکنان تاثیرگذار باشد. در ادامه مراحل نصب هواکش را به صورت گام به گام بررسی میکنیم.


نصب هواکش صنعتی


محل مناسب را انتخاب کنید.


محل نصب هواکش باید به گونه ای باشد که به راحتی به هوای آلوده دسترسی داشته باشد.

از نصب هواکش در مجاورت منابع گرما و رطوبت خودداری کنید.

فاصله هواکش از دیوارها و سایر موانع باید به اندازه کافی باشد.

برخی از هواکش ها برای نصب بر روی دیوار و برخی دیگر برای نصب خارج از محیط مناسب هستند که باید به درستی نصب شوند.

دریچه ورودی و خروجی را نصب کنید.


دریچه ورودی هواکش باید به گونه ای نصب شود که هوای آلوده را به طور کامل به داخل هواکش هدایت کند.


دریچه خروجی هواکش باید به گونه ای نصب شود که هوای تصفیه شده را به خارج از محیط هدایت کند.


سیم کشی هواکش را انجام دهید.


سیم کشی هواکش را مطابق با دستورالعمل های سازنده انجام دهید.


از سیم و کابل با سایز مناسب استفاده کنید.


از اتصال صحیح سیم ها به ترمینال های هواکش مطمئن شوید.


حالا هواکش را راه اندازی کنید.


پس از نصب کامل هواکش، آن را روشن کنید و عملکرد آن را بررسی کنید.

در صورت مشاهده هرگونه مشکل، به دفترچه راهنمای هواکش مراجعه کنید و یا با متخصصان تماس بگیرید

اجزای اصلی هواکش صنعتی

هواکش  صنعتی وسیله ای است که با دوران خود باعث انتقال حجم معینی از هوا و یا گاز در محیط می گردد. از این دستگاه برای تهویه هوا در محیط های مختلف و همچنین تجهیزات حرارتی و برودتی استفاده می شود. هواکش صنعتی در انواع مختلف طراحی و تولید شده است که به طور کلی مهم ترین قسمت آن شامل الکتروموتور و پروانه می شوند. الکتروموتور در هواکش وظیفه دارد که انرژی الکتریکی را به حرکت دورانی تبدیل می کند. در داخل موتور سیم پیچ قرار داشته و زمانی که جریان برق به آن وارد می شود سیم پیچ یک میدان مغناطیسی تولید می کند. الکتروموتور به گونه ای طراحی شده است که میدان مغناطیسی باعث دوران میله یا شافت شده و در نتیجه انرژی الکتریکی توسط موتور به حرکت چرخشی شافت تبدیل می شود. این حرکت دورانی در هواکش، به پروانه ها منتقل شده و با دوران پروانه ها اختلاف فشار بین دو طرف آن ایجاد شده و بدین ترتیب از سمت پرفشار به سمت کم فشار در جریان است.

منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/2500/%D8%AA%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%81%D9%86

[ بازدید : 2 ]

[ چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 ] 18:51 ] [ رضا سعادتی ]

[ ]

گیربکس کتابی

گیربکس کتابی یا مکعبی، نوعی گیربکس حلزونی است که به دلیل محورهای ۹۰ درجه، قیمت مناسب، هزینه تعمیر و نگهداری پایین، خود قفل‌شوندگی در نسبت‌های مشخص و گستردگی بازه نسبت تبدیل، جزو پرکاربردترین انواع گیربکس‌ صنعتی به شمار می‌رود.


گیربکس کتابی


گیربکس کتابی از یک ماردون فولادی و یک چرخ‌دنده حلزونی تشکیل شده است. ماردون، شفت ورودی گیربکس بوده و شفت خروجی آن به چرخ‌دنده حلزونی متصل است. از گیربکس مکعبی برای انتقال نیروی الکتروموتور، کاهش سرعت و افزایش گشتاور استفاده می‌گردد. از گیربکس کتابی در کاربردهای مختلفی استفاده می‌شود؛ از جمله این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:


راهبر جرثقیل سقفی

نوار نقاله

ماشین‌آلات صنعتی و کشاورزی

صنایع غذایی و بسته‌بندی

همزن‌های صنعتی

آسیاب صنعتی

و غیره

نحوه عملکرد گیربکس کتابی

نحوه عملکرد گیربکس کتابی به شرح زیر است:


نیروی محرکه گیربکس کتابی معمولاً توسط یک الکتروموتور تأمین می‌شود.

اتصال الکتروموتور به گیربکس نیز به یکی از روش‌های کوپل مستقیم با فلنج، تسمه و پولی یا کوپلینگ انجام می‌گیرد.

پس از اتصال موتور و گیربکس، نیروی موتور به شافت ورودی (ماردون) اعمال می‌شود؛ ماردون یک لوله استوانه ای شکل فلزی است که روی آن تعدادی دندانه مارپیچ وجود دارد.

دندانه‌های ماردون با چرخ دنده حلزونی درگیر شده و دنده حلزونی به حرکت در می‌آید.

چرخ دنده حلزونی با توجه به نسبت تبدیل گیربکس، سرعت ورودی را کاهش داده و گشتاور را افزایش می‌دهد.

اتصال گیربکس کتابی به تجهیز بعدی به وسیله یک شفت فلزی انجام می‌شود.

در ویدئوی زیر، یک گیربکس کتابی کوچک به وسیله فلنج به موتور متصل شده و نحوه عملکرد گیربکس کتابی را نمایش می‌دهد.

 


خرید گیربکس کتابی

ویژگی‌های منحصربه‌فرد گیربکس کتابی باعث محبوبیت و استفاده گسترده از این گیربکس‌ها در صنایع و کاربردهای مختلف شده است. مهم‌ترین عواملی که هنگام خرید گیربکس کتابی باید در نظر گرفت، عبارتند از:


نوع گیربکس کتابی

سایز گیربکس

توان موتور قابل استفاده با گیربکس کتابی

نسبت تبدیل و دور خروجی

موقعیت، وضعیت و نحوه نصب گیربکس

ابعاد و وزن گیربکس

برند و قیمت گیربکس کتابی

نوع گیربکس کتابی


اولین عاملی که هنگام خرید گیربکس کتابی باید در نظر گرفت، تیپ یا نوع گیربکس است. معمولاً گیربکس‌های کتابی را بر اساس نوع شافت ورودی به دو دسته تقسیم‌بندی می‌کنند:


انواع گیربکس کتابی


ورودی هالو شفت: این تیپ گیربکس کتابی، با ورودی و خروجی هالو شفت تولید شده و با نام‌های تجاری NMRV ، SHMRV ، W ، EN و MVF-U برای برندهای مختلف شناخته می‌شود.

ورودی شفت نری: دومین تیپ گیربکس مکعبی با ورودی سالید شفت و خروجی هالوشفت تولید می‌شود؛ این تیپ گیربکس توسط برندهای مختلف با نام‌های NRV ، SHRV ، ET ، VF-U و U تولید می‌شود.

البته هر دو تیپ گیربکس کتابی بنا به سفارش مشتری می‌توانند با شفت‌های ورودی و خروجی هالو یا سالید تولید شوند. 


سایز گیربکس کتابی


سایزهای گیربکس کتابی


گیربکس‌های کتابی در 9 سایز از 30 تا 150 تولید می‌شوند؛ هر سایز گیربکس با توجه به نسبت تبدیل ظرفیت بار خاصی داشته و باید با الکتروموتور متناسب استفاده شود. به عنوان مثال یک گیربکس کتابی کوچک (مانند گیربکس مکعبی سایز 30)، نهایتاً با موتور 0.25 اسب بخار قابل استفاده است؛ در صورتی که توان موتور بیشتر از ظرفیت گیربکس حلزونی باشد، باعث آسیب رسیدن به گیربکس می‌شود.

در تصویر زیر سایزهای گیربکس کتابی را مشاهده می‌کنید.


ظرفیت توان گیربکس کتابی


توان موتور قابل استفاده با گیربکس کتابی (1400 دور بر دقیقه)


همانطور که اشاره شد، هر گیربکس کتابی ظرفیت بار خاصی دارد؛ گیربکس باید با توان ورودی از الکتروموتور سازگار باشد؛ همچنین گشتاور خروجی گیربکس کتابی باید با نیازهای کاربرد مطابقت داشته باشد. در تصویر زیر توان موتور 1400 دور قابل استفاده با هر سایز گیربکس کتابی بر حسب اسب بخار بیان شده است.


نسبت تبدیل و دور خروجی گیربکس کتابی


یکی از مهم‌ترین عوامل در هنگام خرید گیربکس کتابی، نسبت تبدیل آن است. انتخاب گیربکس مکعبی با نسبت تبدیل مناسب، برای دستیابی به سرعت خروجی موردنظر ضروری است. بازه نسبت تبدیل گیربکس‌های کتابی را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید؛ البته عدد بیان شده حدودی است و برای برندهای مختلف ممکن است تا چند دنده بیشتر یا کمتر باشد.


موقعیت، وضعیت و نحوه نصب گیربکس کتابی


گیربکس کتابی به دلیل پوسته مکعبی شکل، امکان نصب در همه جهت‌ها را دارد؛ اتصال الکتروموتور و گیربکس به‌ وسیله فلنج، کوپلینگ، تسمه و پولی و … انجام‌ گرفته و برای اتصال خروجی گیربکس به سایر تجهیزات باید از شفت استفاده شود. انواع موقعیت و وضعیت نصب گیربکس کتابی را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:


موقعیت نصب گیربکس کتابی


وضعیت نصب گیربکس کتابی


ابعاد و وزن گیربکس


ابعاد و وزن هم از جمله عوامل مؤثر در خرید گیربکس کتابی است و باید باتوجه‌به شرایط محیط نصب انتخاب شوند.


برند و قیمت گیربکس


پس از بررسی مشخصات فنی گیربکس، عواملی مانند برند، قیمت و خدمات پس از فروش نیز جزو موارد پر اهمیت در خرید گیربکس کتابی به شمار می‌روند.


برای انتخاب دقیق‌تر و خرید بهترین گیربکس کتابی، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید و از مشاوره تخصصی رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید.


قیمت گیربکس کتابی

همان‌طور که اشاره کردیم، قیمت گیربکس کتابی نیز می‌تواند از جمله عوامل مهم و مؤثر در انتخاب این محصولات باشد؛ در ادامه به بررسی عوامل تأثیرگذار بر قیمت گیربکس کتابی می‌پردازیم:


نحوه نصب: یکی از عوامل مؤثر بر قیمت گیربکس کتابی، نحوه نصب آن است؛ گیربکس‌هایی که از بازوی گشتاور یا فلنج خروجی استفاده می‌کنند، قیمت بیشتری نسبت به سایر گیربکس‌های کتابی دارند.

سایز گیربکس: گیربکس‌های سایز بزرگ برای کاربردهای سنگین طراحی شده و قیمت بیشتری دارند.

برند تولیدکننده: در نهایت برند تولیدکننده نیز از عوامل مؤثر بر قیمت گیربکس‌های کتابی است؛ معمولاً محصولات برندهای شناخته شده، کیفیت و قیمت بالاتری دارند.

بهترین برندهای گیربکس کتابی

برندهای گیربکس کتابی موجود در بازار ایران را می‌توان به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم‌بندی نمود؛ در ادامه به معرفی بهترین برندهای گیربکس کتابی می‌پردازیم:

منبع:https://www.kalasanati.com/%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88/176/%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%AD%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%86%DB%8C/%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D9%86%D8%AF

[ بازدید : 2 ]

[ چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 ] 12:41 ] [ رضا سعادتی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]